OBWIESZCZENIE o wyłożeniu do publicznego
wglądu projektu zmiany Studium uwarunkowań i
kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy
Stęszew dla działek o nr ewid. 121, 122, 125,
126, obręb Skrzynki.

Nr sprawy: PP.6720.010.2021


OBWIESZCZENIE


o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Stęszew dla działek o nr ewid. 121, 122, 125, 126, obręb Skrzynki.


Na podstawie art. 11 pkt 9 i 11 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 503 ze zm.) oraz art. 39, w związku z art. 54 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 2373 ze zm.), zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Stęszew obejmującej teren działek o nr ewid. 121, 122, 125, 126, obręb Skrzynki, w dniach od 16 stycznia 2023 roku do 13 lutego 2023 roku, w siedzibie Urzędu Miejskiego Gminy Stęszew, ul. Poznańska 11, 62-060 Stęszew (e-mail: urzadgminy@steszew.pl), w godzinach urzędowania. Ponadto informuję, że Burmistrz Gminy Stęszew zapewnia udostępnienie ww. projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Stęszew wraz z prognozą oddziaływania na środowisko za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną na adres wskazany w rejestrze danych kontaktowych, o którym mowa w art. 20j ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2021 r. poz. 2070 ze zm.) lub inny adres elektroniczny wskazany przez osobę zainteresowaną. Projekt zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Stęszew wraz z prognozą oddziaływania na środowisko zostanie również udostępniony w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej urzędu.


Dyskusja publiczna nad przyjętymi w projekcie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Stęszew rozwiązaniami odbędzie się w dniu 13 lutego 2023 roku (poniedziałek) w siedzibie Urzędu Miejskiego Gminy Stęszew, ul. Poznańska 11, 62-060 Stęszew o godz. 15:00, w pokoju nr 9. Zgodnie z art. 11 ust. 11 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, uwagi do projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Stęszew może wnieść każdy, kto kwestionuje ustalenia w nim przyjęte. Uwagi mogą być wnoszone w formie pisemnej, ustnie do protokołu, za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, na adres Urzędu Miejskiego Gminy Stęszew, ul. Poznańska 11, 62-060 Stęszew, e-mail: urzadgminy@steszew.pl), w nieprzekraczalnym terminie do dnia 06 marca 2023 roku. Informuję o możliwości zapoznania się z niezbędną dokumentacją w siedzibie Urzędu Miejskiego Gminy Stęszew, ul. Poznańska 11, 62-060 Stęszew, w urzędowych godzinach pracy, w pokoju nr 9.


Burmistrz Gminy Stęszew


(-)


mgr inż. Włodzimierz Pinczak


 


KLAUZULA INFORMACYJNA RODO

Administrator danych osobowych. Administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Gminy Stęszew. Można się z nami kontaktować w następujący sposób: a) listownie: 62-060 Stęszew, ul. Poznańska 11 b) przez elektroniczną skrzynkę podawczą dostępną na stronie urzadgminy@steszew.pl c) telefonicznie: 618-197-122 Inspektor ochrony danych. Możecie się Państwo kontaktować również z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem email iod@comp-net.pl. Cele i podstawy przetwarzania. Będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe w celu realizacji zadań zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Następnie Państwa dane będziemy przetwarzać w celu wypełnienia obowiązku archiwizacji dokumentów wynikającego z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Odbiorcy danych osobowych. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa oraz inne podmioty z którymi administrator posiada stosowne zapisy o powierzeniu danych. Okres przechowywania danych. Będziemy przechowywać Państwa dane przez czas realizacji zadań administratora wskazanych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, a następnie - zgodnie z obowiązującą u administratora Instrukcją kancelaryjną oraz przepisami o archiwizacji dokumentów Prawa osób, których dane dotyczą. Zgodnie z przepisami prawa przysługuje Państwu: a. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; b. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; c. prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej; d. prawo do ograniczenia przetwarzania danych; e. prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa) Informacja o wymogu podania danych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkiem wynikającym z ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.

WYWIESZONO W DNIACH: 05.01.2023r – 06.03.2023r

projekt uchwały (pdf)

wypis ze zmiany (pdf)

wyrys ze zmiany (pdf)

prognoza oddziaływania na środowisko (pdf)

tekst jednolity studium - projekt (pdf)

 

Opublikowane przez: Łukasz Dudka | Data wprowadzenia: 2023-01-03 11:11:14 | Data modyfikacji: 2023-01-03 11:20:37.
Data wprowadzenia: 2023-01-03 11:11:14
Data modyfikacji: 2023-01-03 11:20:37
Opublikowane przez: Łukasz Dudka
« powrót