OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia
miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
dla obszaru położonego przy ul. Różanej, ul.
Chabrowej, ul. Sasankowej oraz ul. Malwowej,
obręb Stęszew, gmina Stęszew oraz o
przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej
oceny oddziaływania na środowisko dla wyżej
wymienionego miejscowego planu zagospodarowania
przestrzennego.

znak sprawy: PP.6721.002.2022


OBWIESZCZENIE


o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego przy ul. Różanej, ul. Chabrowej, ul. Sasankowej oraz ul. Malwowej, obręb Stęszew, gmina Stęszew oraz o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla wyżej wymienionego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego


Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 503) oraz art. 39 w związku z art. 46 pkt 1 oraz 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 ze zm.), zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miejską Gminy Stęszew uchwały nr LIII/372/2022 z dnia 30 czerwca 2022 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego przy ul. Różanej, ul. Chabrowej, ul. Sasankowej oraz ul. Malwowej, obręb Stęszew, gmina Stęszew. Granice obszaru objętego sporządzaniem planu określone zostały na mapie. 


Zawiadamiam również o przystąpieniu do przeprowadzania strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla ww. projektu miejscowego planu. Przedmiotem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego jest uporządkowanie sytuacji formalno-prawnej i wyznaczenie dla obszaru objętego planem spójnego kierunku zagospodarowania, zgodnie z polityką przestrzenną gminy określoną w Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Stęszew. Zainteresowani mogą składać wnioski dotyczące wyżej wymienionego planu miejscowego oraz zapoznać się z dokumentacją dotyczącą przedmiotowej sprawy w siedzibie Urzędu Miejskiego Gminy Stęszew, ul. Poznańska 11, 62-060 Stęszew (e-mail: urzadgminy@steszew.pl), w terminie do dnia 03 października 2022 r. Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię albo nazwę oraz adres zamieszkania wnioskodawcy albo siedziby, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy. Wnioski należy kierować: w formie pisemnej na ww. adres siedziby Urzędu Miejskiego Gminy Stęszew, ustnie do protokołu w ww. siedzibie Urzędu Miejskiego Gminy Stęszew, za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym (w tym na adres e-mail: urzadgminy@steszew.pl). Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Burmistrz Gminy Stęszew.


Burmistrz Gminy Stęszew


(-)


mgr inż. Włodzimierz Pinczak


KLAUZULA INFORMACYJNA RODO


Administrator danych osobowych. Administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Gminy Stęszew. Można się z nami kontaktować w następujący sposób: a) listownie: 62-060 Stęszew, ul. Poznańska 11 b) przez elektroniczną skrzynkę podawczą dostępną na stronie urzadgminy@steszew.pl c) telefonicznie: 618-197-122 Inspektor ochrony danych. Możecie się Państwo kontaktować również z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem email iod@comp-net.pl. Cele i podstawy przetwarzania. Będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe w celu realizacji zadań zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Następnie Państwa dane będziemy przetwarzać w celu wypełnienia obowiązku archiwizacji dokumentów wynikającego z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Odbiorcy danych osobowych. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa oraz inne podmioty z którymi administrator posiada stosowne zapisy o powierzeniu danych. Okres przechowywania danych. Będziemy przechowywać Państwa dane przez czas realizacji zadań administratora wskazanych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, a następnie - zgodnie z obowiązującą u administratora Instrukcją kancelaryjną oraz przepisami o archiwizacji dokumentów Prawa osób, których dane dotyczą. Zgodnie z przepisami prawa przysługuje Państwu: a. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; b. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; c. prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej; d. prawo do ograniczenia przetwarzania danych; e. prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa) Informacja o wymogu podania danych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkiem wynikającym z ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.


umieszczono na tablicy ogłoszeń w dniach 02 września 2022r.÷ 03 października 2022r.

 

Opublikowane przez: Łukasz Dudka | Data wprowadzenia: 2022-09-06 08:56:52 | Data modyfikacji: 2022-09-06 09:52:30.
Data wprowadzenia: 2022-09-06 08:56:52
Data modyfikacji: 2022-09-06 09:52:30
Opublikowane przez: Łukasz Dudka
« powrót