Dostawa sprzętu oraz pomocy i materiałów
dydaktycznych potrzebnych do przeprowadzenia
zajęć w ramach projektu pn Mój lepszy start

Stęszew, dnia 11.06.2012 roku
Znak sprawy: ZEAS.2012.042.06

 
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Z 2010 r. nr 113 poz. 759 ze zm.), Gmina Stęszew prowadząca postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na Dostawa sprzętu oraz pomocy i materiałów dydaktycznych potrzebnych do przeprowadzenia zajęć  w ramach projektu pn „Mój lepszy start” informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w poszczególnych częściach kolejno dla:

CZĘŚCI 3:  Oprogramowanie komputerowe do testów zawodowych i psychologicznych    Ilość: 4 sztuki

Oferta najkorzystniejsza złożona przez:

Vipkom Gerard Kosiński
Pl. Berwińskiego 17,  63-020 Zaniemyśl

Uzasadnienie wyboru:

Przedmiotowa oferta została wybrana zgodnie z art. 91 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych.
Oferta spełnia wymogi Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia co do treści, Wykonawca spełnił warunki udziału w niniejszym postępowaniu.
W związku z tym oferta została wybrana jako najkorzystniejsza otrzymując ogólną liczbę punktów przyznanych w kryterium ocena oferty 100 punktów.

 

Opublikowane przez: Wojciech Siwczak | Data wprowadzenia: 2012-06-11 15:30:58 | Data modyfikacji: 2012-06-11 15:34:54.
Data wprowadzenia: 2012-06-11 15:30:58
Data modyfikacji: 2012-06-11 15:34:54
Opublikowane przez: Wojciech Siwczak
« powrót