Dostawa sprzętu oraz pomocy i materiałów
dydaktycznych potrzebnych do przeprowadzenia
zajęć w ramach projektu pn Mój lepszy start

Stęszew, dnia 24.05.2012 roku
Znak sprawy:
ZEAS.2012.042.06
        

Zawiadomienie o wyborze oferty

Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Z 2010 r. nr 113 poz. 759 ze zm.), Gmina Stęszew prowadząca postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na Dostawa sprzętu oraz pomocy i materiałów dydaktycznych potrzebnych do przeprowadzenia zajęć w ramach projektu pn „Mój lepszy start” informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w poszczególnych częściach 

Pełna treść informacji dla poszczególnych części (format .doc, format .odt)


Proponowany termin zawarcia umów dla poszczególnych części 30.05.2012.

Otrzymują:
1.adresat.
2.Wykonawcy – do wiadomości.
3.strona internetowa Zamawiającego
4.a/a
tablica ogłoszeń  24.05.2012–30.05.2012 roku.   

Burmistrz
mgr inż. Włodzimierz Pinczak

 

Opublikowane przez: Wojciech Siwczak | Data wprowadzenia: 2012-05-28 09:41:00 | Data modyfikacji: 2012-05-28 09:47:23.
Data wprowadzenia: 2012-05-28 09:41:00
Data modyfikacji: 2012-05-28 09:47:23
Opublikowane przez: Wojciech Siwczak
« powrót