Obecnie, aby sprawdzić stan załatwienia swoich wniosków można skorzystać z dwóch metod kontaktu internetowego z Urzędem:
- Wysłać pytanie pocztą elektroniczną na adres urzadgminy@steszew.pl.
W treści należy podać swoje dane, krótko opisać wniosek, podać numer sprawy(jeśli jest już znany) i datę złożenia wniosku
- Poprzez niniejszą stronę Biuletynu Urzędu Miejskiego Gminy Stęszew(dane do wypełnienia poniżej).
Aby korzystać z tej metody, należy uzyskać w Urzędzie odpowiedni identyfikator. W tym celu należy zgłosić się w pok. 20, II piętro z dowodem tożsamości. Uzyskany identyfikator stanowił będzie kod dostępu do stron z informacjami o stanie załatwianych spraw dotyczących danej osoby. Każdorazowo przy inicjowaniu konkretnej sprawy, należy poinformować pracownika Urzędu prowadzącego sprawę o chęci uzyskiwania informacji tą metodą.
Podaj:
|