Znak sprawy: PP.6733.2.2024
O B W I E S Z C Z E N I E
o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji lokalizacyjnej inwestycji celu publicznego
Na podstawie art. 53 ust 1 Ustawy z 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz.U.2023.977 z późn. zm.) zawiadamiam, że wszczęte zostało postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji lokalizacyjnej celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie drogi wewnętrznej ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego na terenie działek o nr ewidencyjnych: 708, 837/4, 838/4, 839/4, 840/2, 842/3 obręb Stęszew, gmina Stęszew.
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U.2023.775 z późn. zm.) doręczenie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Szczegółowe informacje można uzyskać w godzinach urzędowania w Urzędzie Miejskim Gminy Stęszew, ul. Poznańska 11, pok. 19 II piętro lub pod nr tel. 618-197-126.
BURMISTRZ GMINY STĘSZEW
(-)
mgr inż. Włodzimierz Pinczak
WYWIESZONO NA TABLICY OGŁOSZEŃ oraz Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.steszew.pl W DNIACH: 23 lutego 2024 roku – 08 marca 2024 roku |