Stęszew, dnia 24.05.2012 roku Znak sprawy: ZEAS.2012.042.06
Zawiadomienie o wyborze oferty
Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Z 2010 r. nr 113 poz. 759 ze zm.), Gmina Stęszew prowadząca postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na Dostawa sprzętu oraz pomocy i materiałów dydaktycznych potrzebnych do przeprowadzenia zajęć w ramach projektu pn „Mój lepszy start” informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w poszczególnych częściach
Pełna treść informacji dla poszczególnych części (format .doc, format .odt)
Proponowany termin zawarcia umów dla poszczególnych części 30.05.2012.
Otrzymują: 1.adresat. 2.Wykonawcy – do wiadomości. 3.strona internetowa Zamawiającego 4.a/a tablica ogłoszeń 24.05.2012–30.05.2012 roku.
Burmistrz mgr inż. Włodzimierz Pinczak
|