OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GMINY STĘSZEW w sprawie
wszczęcia postępowania w sprawie wydania decyzji
o środowiskowych uwarunkowaniach dla
przedsięwzięcia polegającego na budowie
elektrowni fotowoltaicznej o mocy do 1 MW wraz z
niezbędną infrastrukturą techniczną, na
terenie działek o nr ewid. 80/1, 81/3 i 82/1
obręb Zamysłowo, gmina Stęszew.

Znak: Oś. 6220.10.2022


OBWIESZCZENIE


Na podstawie art. 61 § 4 , w trybie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r., poz. 735 ze zm.), dalej k.p.a, w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 1029), dalej ustawy ooś, zawiadamiam strony postępowania: - o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie elektrowni fotowoltaicznej o mocy do 1 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, na terenie działek o nr ewid. 80/1, 81/3 i 82/1 obręb Zamysłowo, gmina Stęszew. - o wystąpieniu do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Poznaniu, Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego w Poznaniu oraz Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie o wyrażenie opinii w sprawie konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla w/w przedsięwzięcia. Doręczenie w/w obwieszczenia uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia. Publiczne udostepnienie niniejszego zawiadomienia na tablicach ogłoszeń oraz w Biuletynie Informacji Publicznej nastąpiło w dniu 6 czerwca 2022 r. Ponadto, informuję o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania wynikających z art. 10 oraz art. 73 § 1 kpa do czynnego udziału w każdym jego etapie, poprzez możliwość przeglądania akt sprawy, a także możliwości wypowiedzenia się co do zebranych materiałów, zgłaszania uwag i wniosków. Proszę o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (61 8197 125, w godzinach urzędowania) lub poprzez pocztę elektroniczną, na adres: barbara.pempera@steszew.pl, celem ustalenia możliwości oraz sposobu i miejsca udostępnienia dokumentacji sprawy.


Burmistrz Gminy Stęszew


/-/


Włodzimierz Pinczak


sprawę prowadzi: Barbara Pempera tel. 61 8197-125


 


KLAUZULA INFORMACYJNA RODO


Administrator danych osobowych. Administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Gminy Stęszew. Można się z nami kontaktować w następujący sposób: a) listownie: 62-060 Stęszew, ul. Poznańska 11 b) przez elektroniczną skrzynkę podawczą dostępną na stronie urzadgminy@steszew.pl c) telefonicznie: 618-197-122 Inspektor ochrony danych. Możecie się Państwo kontaktować również z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem email iod@comp-net.pl Cele i podstawy przetwarzania. Będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe w celu realizacji zadań zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko oraz ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego. Następnie Państwa dane będziemy przetwarzać w celu wypełnienia obowiązku archiwizacji dokumentów wynikającego z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Odbiorcy danych osobowych. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa oraz inne podmioty, z którymi administrator posiada stosowne zapisy o powierzeniu danych. Okres przechowywania danych. Będziemy przechowywać Państwa dane przez czas realizacji zadań administratora wskazanych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, a następnie - zgodnie z obowiązującą u administratora Instrukcją kancelaryjną oraz przepisami o archiwizacji dokumentów Prawa osób, których dane dotyczą. Zgodnie z przepisami prawa przysługuje Państwu: a. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; b. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; c. prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej; d. prawo do ograniczenia przetwarzania danych; e. prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa) Informacja o wymogu podania danych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkiem wynikającym z ustawy z dnia 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ze zm. oraz ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.

 Załączniki: 1) mapa poglądowa z lokalizacją przedsięwzięcia oraz obszarem oddziaływania (PDF)

Opublikowane przez: Łukasz Dudka | Data wprowadzenia: 2022-06-06 12:55:45.
Data wprowadzenia: 2022-06-06 12:55:45
Opublikowane przez: Łukasz Dudka
« powrót