OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia
miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
dla terenu położonego w granicach miejscowości
Skrzynki, gmina Stęszew, oraz przystąpieniu do
przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania
na środowisko.

OBWIESZCZENIE
o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego w granicach miejscowości Skrzynki, gmina Stęszew,
oraz przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla wyżej wymienionego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1945 ze zm.) oraz art. 39 w związku z art. 46 pkt 1 oraz 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2081 ze zm.), zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miejską Gminy Stęszew uchwały nr XVII/132/2019 z dnia 6 listopada 2019 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego w granicach miejscowości Skrzynki, gmina Stęszew. Granice obszaru objętego sporządzaniem planu obejmują działki nr ewid. 95/3, 95/4, 95/5, 95/11, 95/12, 95/9, 95/10 i część działki nr ewid. 95/13, obręb Skrzynki oraz określone zostały na poniższej mapie.

Zawiadamiam również o przystąpieniu do przeprowadzania strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla ww. projektu miejscowego planu. Przedmiotem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego jest określenie przeznaczenia terenu na cele zabudowy mieszkaniowej.
Zainteresowani mogą składać wnioski i uwagi dotyczące wyżej wymienionego planu miejscowego oraz zapoznać się z dokumentacją dotyczącą przedmiotowej sprawy w siedzibie Urzędu Miejskiego Gminy Stęszew, ul. Poznańska 11, 62-060 Stęszew (e-mail: budownictwo@steszew.pl), pokój nr 9, I piętro, w terminie do dnia 06 marca 2020 roku.
Wniosek i uwaga powinny zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres Wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy. Wnioski i uwagi należy kierować:
- w formie pisemnej na adres: Urząd Miejski Gminy Stęszew, ul. Poznańska 11, 62-060 Stęszew,
- ustnie do protokołu w Urzędzie Miejski Gminy Stęszew, ul. Poznańska 11, 62-060 Stęszew, pokój nr 9, I piętro,
- za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym (w tym na adres e-mail: budownictwo@steszew.pl, planowanie@steszew.pl ).
Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków i uwag jest Burmistrz Gminy Stęszew.


Burmistrz Gminy Stęszew
(-)
mgr inż. Włodzimierz Pinczak


KLAUZULA INFORMACYJNA RODO
Administrator danych osobowych. Administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Gminy Stęszew.
Można się z nami kontaktować w następujący sposób:
a) listownie: 62-060 Stęszew, ul. Poznańska 11
b) przez elektroniczną skrzynkę podawczą dostępną na stronie: urzadgminy@steszew.pl
c) telefonicznie: 618-197-122
Inspektor ochrony danych. Możecie się Państwo kontaktować również z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem email iod@comp-net.pl
Cele i podstawy przetwarzania. Będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe w celu realizacji zadań zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Następnie Państwa dane będziemy przetwarzać w celu wypełnienia obowiązku archiwizacji dokumentów wynikającego z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
Odbiorcy danych osobowych. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa oraz inne podmioty z którymi administrator posiada stosowne zapisy o powierzeniu danych.
Okres przechowywania danych. Będziemy przechowywać Państwa dane przez czas realizacji zadań administratora wskazanych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, a następnie - zgodnie z obowiązującą u administratora Instrukcją kancelaryjną oraz przepisami o archiwizacji dokumentów
Prawa osób, których dane dotyczą. Zgodnie z przepisami prawa przysługuje Państwu:
a. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c. prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;
d. prawo do ograniczenia przetwarzania danych;
e. prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa)
Informacja o wymogu podania danych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkiem wynikającym z ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.

 


Opublikowane przez: Łukasz Dudka | Data wprowadzenia: 2020-02-05 13:20:04 | Data modyfikacji: 2020-02-05 13:35:55.
Data wprowadzenia: 2020-02-05 13:20:04
Data modyfikacji: 2020-02-05 13:35:55
Opublikowane przez: Łukasz Dudka
« powrót