Nr sprawy: PP.6721.002.2019
OBWIESZCZENIE
o wyłożeniu do publicznego wglądu oraz o możliwości zapoznania się z niezbędną dokumentacją projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w rejonie ul. Sasankowej i ul. Różanej w Stęszewie w ramach postępowania strategicznej oceny oddziaływania na środowisko.
Na podstawie art. 39 w związku z art. 54 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 2081, ze zmianami) oraz uchwały Nr VI/45/2019 Rady Miejskiej Gminy Stęszew z dnia 27 lutego 2019 r., zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu oraz o możliwości zapoznania się z niezbędną dokumentacją projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w rejonie ul. Sasankowej i ul. Różanej w Stęszewie, wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, w ramach postępowania strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w dniach od 26 sierpnia 2019 r. do 23 września 2019 r., w siedzibie Urzędu Miejskiego Gminy Stęszew, ul. Poznańska 11, 62-060 Stęszew (e-mail: budownictwo@steszew.pl, planowanie@steszew.pl), w godzinach urzędowania. Dyskusja publiczna nad przyjętymi w projekcie planu miejscowego rozwiązaniami odbędzie się w dniu 17 września 2019 roku (wtorek) w siedzibie Urzędu Miejskiego Gminy Stęszew, ul. Poznańska 11, 62-060 Stęszew o godz. 15:00, w pokoju nr 9. Granice obszaru objętego projektem planu określone są na załączniku nr 1 do projektu uchwały. Przedmiotem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego jest ustalenie przeznaczenia dla działek nr ewid. 1659/21 i 1660/24, obręb – miasto Stęszew, zgodnego z polityką przestrzenną gminy określoną Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Stęszew przyjętego uchwałą nr VII/53/2019 Rady Miejskiej Gminy Stęszew z dnia 28 marca 2019 roku. Projekt planu przewiduje przeznaczenie: teren zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej oraz tereny zieleni. Uwaga do projektu powinna zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy. Uwagi zgodnie z art. 40 ww. ustawy należy kierować: - w formie pisemnej na adres: Urząd Miasta Gminy Stęszew, ul. Poznańska 11, 62-060 Stęszew, - ustnie do protokołu w Urzędzie Miasta Gminy Stęszew, ul. Poznańska 11, 62-060 Stęszew, pok. 9, I piętro, - za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym (w tym na adres e-mail: budownictwo@steszew.pl).
Uwagi mogą być wnoszone w formie w nieprzekraczalnym terminie do dnia 07 października 2019 roku. Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków i uwag jest Burmistrz Gminy Stęszew. Zgodnie z art. 41 ww. ustawy uwagi złożone po upływie terminu określonego w ogłoszeniu nie zostaną rozpatrzone.
Burmistrz Gminy Stęszew (-) mgr inż. Włodzimierz Pinczak
KLAUZULA INFORMACYJNA RODO
Administrator danych osobowych. Administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Gminy Stęszew. Można się z nami kontaktować w następujący sposób: a) listownie: 62-060 Stęszew, ul. Poznańska 11 b) przez elektroniczną skrzynkę podawczą dostępną na stronie urzadgminy@steszew.pl c) telefonicznie: 618-197-122 Inspektor ochrony danych. Możecie się Państwo kontaktować również z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem email iod@comp-net.pl Cele i podstawy przetwarzania. Będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe w celu realizacji zadań zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Następnie Państwa dane będziemy przetwarzać w celu wypełnienia obowiązku archiwizacji dokumentów wynikającego z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Odbiorcy danych osobowych. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa oraz inne podmioty z którymi administrator posiada stosowne zapisy o powierzeniu danych. Okres przechowywania danych. Będziemy przechowywać Państwa dane przez czas realizacji zadań administratora wskazanych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, a następnie - zgodnie z obowiązującą u administratora Instrukcją kancelaryjną oraz przepisami o archiwizacji dokumentów Prawa osób, których dane dotyczą. Zgodnie z przepisami prawa przysługuje Państwu: a. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; b. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; c. prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej; d. prawo do ograniczenia przetwarzania danych; e. prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa) Informacja o wymogu podania danych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkiem wynikającym z ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
umieszczono na tablicy ogłoszeń w dniach 16.08.2019r÷07.10.2019r.
|